onsdag 6 april 2011

indeed

en grå dag känns inte alls grå när man vaknar vid tio och mysgosar med kattkräk till elva och till lillebrors cred kan säga att han inte störde alls när han gick upp vid fem. en stor kopp och en termos te och dagen är laddad för ickegörande. lite zelda kanske, eller näst sista boken i donaldsons trilogi, eller testa att skriva igen...valen är förlamande många när man inget har att göra och jag ska bara njuta och göra ingenting vettigt ända tills jobbhelgen börjar på fredag eftermiddag.

2 kommentarer:

  1. Dina gråa dagar låter väldigt fina. Erkänner gladeligen att jag länge önskat dig dagar fulla av ingenting...men så är jag ganska oRuna också..Jag kan inte annat än att älska att tiden under inlägget är 02:07!

    SvaraRadera
  2. det är verkligen inget fel på dem, och jag ska erkänna att jag nog kan få mersmak när det kommer till ingentingandet - även om det fortfarande känns en smula konstigt.
    tiden är förvisso fel....sidan här anger alltid fel tid för mina inlägg. men någon omöjlighet hade det väl inte varit, även om jag försöker komma i säng i god tid för att slippa inleda mina jobbhelger men noll i sömn.

    SvaraRadera