onsdag 18 juli 2012

Judas

Är fullt medveten om att jag är tokdålig på att blogga och vet inte om jag kommer att bli bättre, men det kommer helt klart att kännas som att Judas mycket märkligt saknas om jag gör det; så här är han i bilder, solkatten Judas:


 Ungefär denna storlek hade han när han till Tistels förskräckelse flyttade in i november (?tror jag?), denna mycket gnälliga blandning av Birma och Perser.




 Unge herrn älskar allt som är sött (och då menar jag verkligen ALLT, diverse olika sorters godis inräknat)...


...att gosa med Tistel...


---att krypa ner på konstiga ställen (just denna kruka har han till sin besvikelse hunnit växa ur nu)...


...att äta blommor...


...utomhus, näst efter matte och Tistel kan det vara det bästa...


...att sträcka ut sig...


...att sträcka ut sig på Tistel (får ovanlighets skull fick han just denna gång inte väs och fräs och morr för det)...


...att leka med vatten (men badkaret är däremot livsfarligt, oavsett om någon badar eller duschar)...


...att ligga i Hugos vagn...


...och ännu en gång att krypa ner i saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar