torsdag 2 december 2010

Jag har slutat smaka på tanken...

...och lever lite i den istället nu.


Detta med att jag ska bli moster har nått den där punkten när jag bara tycker att det ska bli mysigt. Tänk att få ett litet kräk som man nästan har automatisk tillgång till, som man kan förvilla med konstiga djurläten, läsa lite sagor för och allt sådant där - eller bara sitta och lukta på för den delen. Eller varför inte handla kläder? Min vanliga irrationella julstress trogen är systerns julklapp fixad sedan en tid tillbaka:




Och ja, jag är mycket glad över att ha hittat en tröja med en drake, även om det är en något tråkigare kinesisk sådan.

2 kommentarer:

  1. Fiiiiina kläder! :) Jag älskar den översta + den lila bodyn!

    SvaraRadera
  2. :) Jag planerar att snoka fram fler lila kläder framöver, så att det lilla kräket exponeras för rätt färg.

    SvaraRadera