onsdag 9 februari 2011

Lundahelg




Över helgen bytte jag ett snöslaskigt Södertälje mot ett lerigt Lund. Staden är helt klart mysig - lite samma härliga gammalkänsla som Uppsala, och med en fantastiskt trevlig domkyrka (helt klart snyggare än Uppsalas, om än inte lika mäktig), bästa Tistel mot elva veckor gamla labrador-schäfer-rottweilern Tyke,


Maugrariss mot lillebror




plugg mot rollspel, bio och Dead Space. Riktigt riktigt mysigt att bara åka iväg och helt bortse från den riktiga verkligheten ett par dagar.




Resultatet av en lyckad shopingrunda. Och lillebror börjar ta sig på tefronten.


Och givetvis smörade jag med både leksaker och grisöron. Det är en trevlig känsla att vara avgudad.


Förresten har jag skaffat en kamera:)

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken sötnos!!!

    Jag ser fram emot fler bilder här (och annanstans) framöver nu när Tandfen har införskaffat sig en kamera :)

    SvaraRadera
  2. Visst är han alldeles underbar:)

    Hmmm...ja, det är möjligt att det kan bli sådana, om än är jag fortfarande dålig på att komma ihåg att jag har min (lila) kamera.

    SvaraRadera