lördag 14 maj 2011

En ganska intetsägande uppdatering

Mycket jobb har det varit på sistone; och jag känner bortom alla tvivel att jag kan ha världens bästa jobb. När jag gick och lade mig igår kväll var jag nästan gråtfärdig för att herrarna varit som himla mysiga och fina.Jobbandet varvas gärna med spel, återbesök i Tsurannuani och böckerna Imperiets dotter, och sist men verkligen inte minst:


Sur för att matte ägnar något annat sin uppmärksamhet (och då bara måste man krypa ner i en svart låda ovanpå den stora svarta bokyllan).



Gör sig redo för mord



In action



Men gos är ändå bäst (och matte får aldrig glömma att det är hon som är ägd)


2 kommentarer:

  1. Tistel är verkligen den sötaste jägaren jag sett! Den sista bilden ser väldigt gosmysig ut. Härligt att läsa ord från dig om hur du har det, det är det alltid men extra nu då vi inte lyckas höras på telefon. Jag hoppas att vi i juni kan hitta en dag då du, Matheo och jag kan göra Södertälje osäkert.

    SvaraRadera
  2. Vi är båda mycket förtjusta i när folk ger henne komplimanger:). Instämmande finns här; vi har varit helt fantastiskt omatchade ett tag nu. Men det borde ju kunna vända, och juni börjar onekligen låta som en bra månad.

    SvaraRadera