onsdag 25 maj 2011

Sega författare!

Har några författare som jag andäktigt väntar på ska ge ut något nytt, eller ge ut fortsättningarna på sina fantastiska serier. Ibland är sådant inte roligt:
The last dark (sista boken i sista serien om Thomas Covenant den klentrogne) due for realease: 2013!!!!???? Jaha, men då kanske man har större tur med Robin Hobb och sista boken i rain wilds chronciles...okej, den har blivit två böcker, varav den första släpps i april 2012...det är ett år kvar; kan någon tala om för mig vad jag förväntas läsa under tiden? Med försvinnandet litet hopp kollar jag så upp om någon av mina Patricia har något på gång; den totala tystnaden kring McKillip gör mig besviken, men från Cornwell utlovas nytt om Scarpetta under 2011. Synd bara att den vecka boken tar att läsa knappast lär kunna utsträckas in i april 2012. Ännu mer synd är att ingenting tyder på att min favoritkaraktär skulle dyka upp igen.
Det är med en djup suck jag inser att det kanske börjar vara dags att gräva upp nya författare att läsa...men det är ju så tråkigt, man måste ju läsa så mycket dåligt innan man hittar något bra. Jag GILLAR tryggheten i redan vandrade trakter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar