fredag 29 oktober 2010

tistel

här kommer ett fullkomligt ointressant inlägg med bilder på tistel, som varit oerhört sur på matte för att hon jobbat så mycket på sistone. matte är varken hemma hos henne eller har bilder på det finaste hon har på bloggen...jag åtgärdar det lättaste av problemen för att bevara husfriden.



varje gång hon kurar ihop sig sådär smälter mitt hjärta fullständigt...jag tror att det händer att hon använder det emot mig.




ok, erkänner att jag förtjänar den blicken...jag är hopplöst dålig på att vara tistels jaktsällskap, och jag tror inte att kopplet gör det enklare heller.




mördarkatten har vaknat till liv.

sötaste kräket av alla.

2 kommentarer:

  1. Då Södertälje ligger alldeles för långt från Uppsala för att jag ska få träffa Tistel på regelbunden basis kan jag inte annat än att tycka att detta var ett väldigt intressant inlägg. Fler i liknande stil tack! Tistel är verkligen fantastiskt söt i all sin svarthet. Ni ser ut att ha det mysigt och det värmer. Kanske att M och jag kommer och klappar lite någon dag..

    SvaraRadera
  2. viist är det oförskämt långt mellan dessa båda platser? dum, dumt. men både jag och tistel solar oss i din kommentar; och för att hon är katt och därmed diva, jag för att jag är en patetisk matte. och nog har vi mysigt alltså, på ett sådant där sätt som gör det omöjligt att förstå att det faktiskt fanns liv innan det fanns kattägarskap. och ett sådant uppdykande från er sida skulle sannerligen uppskattas, måhända mer av mig än av tistel.

    SvaraRadera